Facebook поскъпна, можела да продава стоки

Акциите на Facebook Inc. поскъпнаха с 3% в края на миналата седмица след добри думи за мрежата, казани от анализаторска компания.

ComScore твърди, че Facebook може ефективно да продава стоки на потребителите си. Това изявление повиши цената на акциите на социалната мрежа, търгувана на борсата в Ню Йорк, до ниво 27,1 долара за брой.

Според анализаторската компания, най-важният инструмент за привличане на купувачи е бутонът Like. Фактор може да бъде също споменаването на марките в съобщения от членове на мрежата.

Когато един потребител кликне на “Like”, това показва, че той харесва страницата и се „подписва” за дългосрочно взаимодействие с нея и съответната компания. Присъствието в социалните мрежи ще става все по-важен аспект от маркетинговите кампании на корпорациите, отбелязва ComScore.

Инвеститорите във Facebook се чудят защо мрежата не може да използва своята 900-милионна аудитория за рекламни цели. От компанията обясняват, че активността на потребителите се увеличава по-бързо от ръста на рекламните приходи, което се дължи на факта, че много хора общуват във Facebook от мобилните си устройства.

Facebook излезе на борсата на 17 май т.г. Оттогава досега акциите й поевтиняха с близо 30%, като едва в края на миналата седмица се забеляза обратен тренд.

Коментар